Mitä teen, jos näen MobilePay-sovelluksessani siirron, joka ei ole minun?
Jos huomaat MobilePay-sovelluksessasi tai tililläsi siirron, jota et ole itse tehnyt, soita välittömästi MobilePayn asiakastukeen numeroon 0200 31331.
Muista aina tarkastaa nimi ja puhelinnumero ennen kuin siirrä rahat tai hyväksyt pyynnön MobilePayssa. Vastaanottaja voi käyttää MobilePayssa toista nimeä kuin se, jonka olet tallentanut yhteystietoihisi. Syynä on se, että nimi, jonka näet MobilePayssa, on nimi, jonka vastaanottaja on itse valinnut MobilePay-sopimuksessaan.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa Turvallisuus
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.