Mitä Sovellusmaksut-maksuratkaisulle tapahtuu uudella alustalla?

Uuden yhdistetyn alustamme lanseerauksen jälkeen tekninen julkisivu varmistaa, että nykyinen integraatiosi toimii edelleen uuden Vipps MobilePay alustan kanssa. Voit lukea lisää teknisestä dokumentaatiosta.

Tilitykset uudella yhdistetyllä alustalla tulevat noudattamaan uuden alustan vakiomenetelmää tilitykselle.

Raportoinnin ja tilityksien käsittely uudella alustalla:

Sen jälkeen, kun olemme siirtyneet uudelle alustalle, maksut voidaan noutaa uuden Report -rajapinnan kautta. Vanha reporting -rajapinta MobilePayn alustalla ei enää tule toimimaan. Lue lisää Report–rajapinnan teknisestä dokumentaatiosta. Jos sinulla on vielä vanha rajapinta käytössä, pyydämme sinua vaihtamaan uuden alustan Report–rajapintaan.

Palautuksen tekeminen sovelluksien välisissä maksuissa:

Palautuksien tekeminen tapahtuu Vipps Mobilepay –portaalissa, joten kirjaudu sisään ja siirry tapahtumien yleiskatsaukseen. Etsi sieltä tapahtuma, jonka haluat palauttaa. Yleisnäkymässä voit palauttaa kyseisen tapahtuman 364 päivän kuluessa sen suorituksesta. Palautettu summa vähennetään seuraavasta tilityksestäsi. Jos tilityksesi on negatiivinen tämän palautetun summan vuoksi, etkä vastaanota muita maksuja myyntipaikaltasi, tulet saamaan laskun jäljellä olevasta summasta. 

 

Muut kysymykset kategoriassa Maksaminen verkossa

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.