MobilePay-maksujen tuplaveloitusten hyvitykset on nyt palautettu tileille
Kaikki pankit ovat nyt hyvittäneet maanantaina 15.2. syntyneet tuplaveloitukset asiakkaiden tileille. Mikäli hyvitys ei vielä näy tililläsi, olethan yhteydessä omaan pankkiisi.

Korvaukset häiriöstä aiheutuneista tilinylitysmaksuista Mikäli kahteen kertaan tehty veloitus on aiheuttanut tilinylityksen ja sitä seuranneen tilinylitysmaksun, korvausprosessin nopeuttamiseksi suosittelemme olemaan yhteydessä suoraan omaan pankkiin ja pyytämään oikaisua.
Korvaukset koskien muita aiheutuneita kuluja Muita aiheutuneita kuluja koskevat vaatimukset korvaamme tapauskohtaisesti. Voit lähettää reklamaation osoitteeseen reklamaatiot@mobilepay.fi. Huomioithan, että sinun tulee voida osoittaa, että kulu aiheutuu maanantaina 15.2. tapahtuneesta häiriöstä, jossa osa MobilePaylla tehdyistä maksuista veloittui tileiltä kahteen kertaan. Aiheutunut kulu tulee todentaa kirjallisilla dokumenteilla, jotka voit lähettää reklamaatiosi yhteydessä. Dokumenteista tulee ennen lähettämistä peittää kaikki sensitiiviset tiedot, esimerkiksi henkilötunnus.
Reklamaatioiden käsittely Käsittelemme häiriöstä johtuvat reklamaatiot mahdollisimman nopeasti, niiden saapumisjärjestyksessä. Pahoittelemme häiriöstä asiakkaillemme aiheutunutta vaivaa.
Mikäli sinulla on kysyttävää, ole yhteydessä käyttäjien asiakastukeemme: Sähköposti: support@mobilepay.fi Puhelin: 020031331 (pvm/mpm) Aukioloajat: Maanantai – Perjantai 9:00 – 16:00