Miten vaihdan tiettyyn maksupaikkaan liitetyn pankkitilin MobilePay-portaalissa?
Voit aina vaihtaa tiettyyn maksupaikkaan tai tuotteeseen liitetyn pankkitilin näin:
- Napauta tuotetta, jonka pankkitilin haluat vaihtaa vasemmalta valikosta
- Valitse maksupaikka, jonka pankkitilin haluat vaihtaa
- Valitse uusi tilinumero alasvetovalikosta tai lisää uusi tili
- Napsauta Tallenna
Siirrämme jatkossa rahat uudelle pankkitilille. Huomaathan, jos uusi pankkitili on vahvistamaton, sinun on tehtävä se ennen kuin voimme siirtää rahoja tilille.
Jos haluat lisätä maksupaikkaan kokonaan uuden tilin:
- Napauta kohdan Mille pankkitilille tilitämme saamasi maksut? avattavasta valikosta Lisää pankkitili
- Syötä tilinumero
- Napauta Lisää
Kun tili on vahvistettu, siirrämme rahat uudelle valitulle pankkitilille. Ohjeet pankkitilin vahvistukseen saat, kun lisäät tiliä tai lukemalla ohjeet napauttamalla tästä.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa MobilePay-portaali
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.