Miksi en ole saanut myyntitapahtumiani pankkitililleni?

Syitä siihen, miksi et ole saanut maksuja, voi olla useita. Yksi syy voi olla, että tiliä, jonka olet liittänyt maksupaikkaan, ei ole vahvistettu. Voit tarkistaa tämän MobilePay-portaalista. Näin teet sen:

  1.  Kirjaudu MobilePay-portaaliin
  2.  Napauta vasemmanpuoleisessa valikossa Asetukset
  3.  Napauta Pankkitilit
  4.  Katso liitetyn pankkitilin tila kohdasta Tila

Pankkitilin tulee olla vahvistettuna, jotta voimme siirtää saamasi myyntitapahtumat sinulle.

 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa MobilePay-portaali

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.