Pysäköintimaksua ei voitu käsitellä, mitä teen?
Voit tarkastaa, mikä maksukortti pysäkointifirman sopimukselle sovellukseen on asetettu kohdasta Toistuvat maksut. Maksun epäonnistuminen voi johtua esimerkiksi korttitiedon puuttumisesta tai pysäköintifirman sopimukselle asetetusta väärästä kortista. Löydät tiedot seuraavasti:
- Kirjaudu sisään MobilePay-sovellukseen
- Valitse Valikko
- Sieltä Toistuvat maksut
- Etsi haluamasi sopimus
- Napauta Yhteenveto
- Tarkista Maksun asetukset
- Tarvittaessa vaihda käytettävää maksukorttia tai napauta aktiiviseksi oikea kortti
Jos tilanne ei ratkea, voit olla yhteydessä asiakastukeemme.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
Muut kysymykset kategoriassa Toistuvat maksut
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.