Miksi maksukorttini ei toimi MobilePayssa?

Mikäli kortin lisääminen ei onnistu, tarkistathan seuraavat asiat verkkopankistasi kortin asetuksista:
  • Tarkista, että kortilla voi tehdä verkko-ostoja
  • Onko kortti voimassa ja aktiivinen, eikä sitä ole suljettu esimerkiksi kortin myöntäjän toimesta
  • Jos olet saanut uuden kortin, varmista, että olet käyttänyt korttia vähintään kerran maksupäätteellä, jolloin uusi kortti aktivoituu
  • Tarkista onko kortille määritelty päiväkohtaisia rajoja
  • Jos olet lisäämässä yhdistelmäkortin numeroa, tarkista, että käytät oikean kortin CVC-numeroa (Debit- ja Credit-kortille eri korttinumero ja CVC-numero)

Jos ongelma esiintyy tunnistuspalvelussa: Varmista, että käytössä on oletusselaimena iOS:illa Safari ja Androidilla Google Chrome.

 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Käyttöönotto

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.