Olen saanut uuden puhelinnumeron. Mitä teen?

Kun olet saanut uuden puhelinnumeron, vaihda se sovellukseen ennen kuin vanha puhelinnumero lakkaa toimimasta. Aktivointikoodi lähetetään aina vanhaan puhelinnumeroon välttääksemme väärinkäyttöä. Jos haluat vaihtaa puhelinnumerosi, toimi näin:

  1.  Kirjaudu MobilePayhin vanhalla puhelinnumerollasi
  2.  Napsauta valikkoa
  3.  Valitse Asetukset (oikealla yläkulmassa)
  4. Valitse Matkapuhelinnumero
  5.  Syötä uusi puhelinnumerosi
  6.  Saat aktivointikoodin vanhaan puhelinnumeroosi
  7.  Syötä saamasi aktivointikoodi MobilePayhin

Jos sinulla ei ole enää käytössäsi vanhaa puhelinnumeroasi, toimi näin:

  1.  Poista ja asenna MobilePay-sovellus uudelleen
  2.  Valitse Rekisteröidy uutena käyttäjänä
  3. Syötä uusi puhelinnumerosi, tähän numeroon saat aktivointikoodin
  4.  Syötä nimi ja henkilötunnus (saat ilmoituksen, että henkilötunnus on jo rekisteröity)
  5.  Paina Aktivoi uudelleen
  6. Uudelleen aktivoi uusi puhelinnumerosi ja jatka tunnistautumaan pankkitunnuksillasi
  7.  Syötä uusi puhelinnumero, tähän numeroon saat uudestaan uuden aktivointikoodin
  8.  Valitse tunnusluku ja vahvista se
 

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Muut kysymykset kategoriassa Käyttäjätietojen muutos

Oliko vastauksesta hyötyä?

Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.