24. elokuuta 2020

MobilePay nousi tänä vuonna 12 suositelluimman brändin joukkoon Suomessa

Ihminen lahjapöydän ääressä puhelin kädessä MobilePay sovelluksen Lahjat näkymä auki

Taloustutkimuksen toteuttaman Brändien arvo 2020 – tutkimuksen tulokset julkistettiin torstaina 20.8. Alman järjestämässä Brand Talk –virtuaalitapahtumassa. Tutkimuksessa oli mukana 534 brändiä 64 toimialalta, joten tulokset antavat kattavan katsauksen siihen, miten me suomalaiset arvostamme eri brändejä. 

Suosittelu on vahva ja tärkeä asiakasuskollisuutta ja asiakastyytyväisyyttä selittävä tekijä. Kun olet tyytyväinen brändiin, olet valmis myös suosittelemaan sitä lähipiirillesi. NPS Net Promoter Score -suosittelukysymys on maailman käytetyin käyttäjäkokemuksen ja erityisesti asiakasuskollisuuden mittari ja tätä mittaria käytettiin myös Brändien arvo 2020 – tutkimuksessa. Tämän vuoden tutkimuksessa ainoastaan 12 brändiä ylsi erinomaiseen nettosuositteluindeksiin (vähintään 40) ja ylpeinä voimme kertoa, että MobilePay on mukana tässä timanttisessa joukossa nyt ensimmäistä kertaa. 

Taloustutkimuksen mukaan NPS on vuosien kuluessa koko ajan laskenut ja erinomaiseen tulokseen päässeiden brändien määrä supistunut vuosi vuodelta. Näinpä olemme erityisen iloisia siitä, että sovelluksemme tyytyväiset käyttäjät jakavat hyviä kokemuksiaan myös lähipiirilleen.