Mitä teen, kun puhelimeni on kadonnut?
Ota yhteyttä sulkupalveluumme soittamalla 030 644 7020 (pvm/mpm) MobilePay-profiilisi estämiseksi, jotta varmistamme, ettei sovellusta väärinkäytetä. Sulkupalvelumme on avoinna 24/7. Normaalien aukioloaikojen ulkopuolella palvelu on englanniksi.
Voit avata profiilisi uudelleen, kirjautumalla sisään uudella puhelimellasi. Käytä kirjautumiseen puhelinnumeroa ja vahvaa sähköistä tunnistusvälinettä, kuten verkkopankkitunnuksia.
Voit avata profiilisi uudelleen, kirjautumalla sisään uudella puhelimellasi. Käytä kirjautumiseen puhelinnumeroa ja vahvaa sähköistä tunnistusvälinettä, kuten verkkopankkitunnuksia.
Muut kysymykset kategoriassa Käyttö
Oliko vastauksesta hyötyä?
Jos et löytänyt vastausta etsimääsi, kerrothan siitä meille, jotta voimme lisätä puuttuvan tiedon sivuillemme. Harmillisesti emme pysty vastaamaan tänne kirjoittaasi palautteeseen. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuen yhteystiedot löydät sivun alareunasta.